Ako úspešne dokončiť platbu kartou na internete?

Použite kartu na vaše meno, prihláste sa.

Skontrolujte najnovšiu verziu aplikácie Raiffeisen banky.

Povoľte Push notifikácie v mobile.

Skontrolujte nevyžiadané aplikácie.
Ak sa vám nedarí zaplatiť kartou na internete, postupujte podľa týchto krokov:
1. Použitie správnej karty a prihlásenie:
- Uistite sa, že používate platobnú kartu vydanú na vaše meno.
- Prihláste sa do aplikácie alebo Internet bankingu Raiffeisen banky s vaším Číslom klienta.
- Čakajúcu platbu kartou na potvrdenie iného člena rodiny nenájdete pod vaším Číslom klienta, okrem detskej karty, ktorú potvrdzuje rodič.
2. Aktualizácia aplikácie:
- Skontrolujte, či používate najaktuálnejšiu verziu aplikácie alebo Internet bankingu Raiffeisen banky.
3. Push notifikácie:
- Uistite sa, že máte povolené Push notifikácie na vašom mobilnom zariadení.
- Ak vám Push notifikácia nepríde, skontrolujte body 4 a 5 a postupujte podľa bodu 6.
- Push notifikácie si povolíte v aplikácii v časti Môj profil – Notifikácie.
- Platbu môžete potvrdiť aj bez Push notifikácie prihlásením sa do Internet bankingu a potvrdením čakajúcej platby.
4. Aktualizácia prehliadača:
- Skontrolujte, či používate najaktuálnejšiu verziu predvoleného prehliadača (napr. Safari pre Apple zariadenia).
5. Zatvorenie nepotrebných stránok:
- Zatvorte nepotrebné webové stránky v predvolenom prehliadači, aby ste uvoľnili operačnú pamäť.
6. Zatvorenie aplikácií:
- Zatvorte nepotrebné aplikácie alebo programy, ktoré zaťažujú operačný systém.
- Ak sa vám nedarí manuálne zavrieť aplikácie, reštartujte zariadenie.
7. Kontrola notifikácií:
- Skontrolujte, či nemáte neprečítané push notifikácie a prečítajte alebo vymažte ich.
8. Neprerušenie komunikácie:
- Uistite sa, že váš prehliadač neprerušil komunikáciu s platobnou bránou obchodníka.
- Po potvrdení platby sa vráťte na stránku obchodníka.
9. Kontrola nevyžiadaných aplikácií:
- Skontrolujte, či nemáte nainštalované nevyžiadané aplikácie alebo programy, ktoré môžu brániť správnemu fungovaniu systému.
Infolinka
Ak sa vám ani po týchto krokoch nepodarí úspešne dokončiť platbu kartou na internete, kontaktujte našu Infolinku na telefónnom čísle 0850 850 555.
Overenie prebieha vašim hlasom. Ak už máte nahratú hlasovú vzorku, stačí nám povedať svoje klientske číslo, ktoré začína číslicou 5. Nájdete ho na žltej Raiffeisen kartičke alebo v zmluve. Ak ešte nemáte nahratú hlasovú vzorku, okrem klientskeho čísla si pripravte aj aktivačný kód, ktorý si vygenerujete v Internet bankingu, v záložke Môj profil – Nastavenia – Nahratie hlasovej vzorky.
https://www.raiffeisen.sk/platba-kartou-internete/