

Zmeny a odporúčania súvisiace s aktuálnymi obmedzeniami platnými do 31.1.2021
Aktuálna situácia nám nie je ľahostajná. Pripravili sme pre vás tipy, ktoré môžu pomôcť k zníženiu šírenia koronavírusu. Prosím, venujte im svoju pozornosť:
* tieto informácie priebežne aktualizujeme. Posledná aktualizácia: utorok 04. 01. 2020, 12:00 hod.
Otváracie hodiny
Otváracie hodiny od 05.01.2021
- Pobočky mimo nákupných centier (vrátane pobočiek Galéria Lamač Bratislava, Tesco Banská Bystrica, OC Mlyny Nitra a OC Galéria Košice)
Po - Pia: od 09:00 do 13:00, So - Ne: ZATVORENÉ - Pobočky v nákupných centrách
Po - Pia: od 13:00 do 17:00
So - Ne: ZATVORENÉ
Počas štátnych sviatkov budú všetky pobočky zatvorené.
Zároveň prosíme klientov o dodržiavanie platných pravidiel v súvislosti s koronavírusom:
- vstup do pobočky iba s ochranou tváre a nosa (rúško, šál a pod.),
- vstup do pobočky na vyzvanie pracovníka,
- po vstupe do pobočky si prosím dezinfikujte ruky,
- počas čakania na obsluhu využívajte prosím priestor pred pobočkou a dodržiavajte 2 metrové odstupy od ostatných klientov,
- obsluhovať môžeme iba jednu osobu na 15 m², vo vybraných pobočkách jednu osobu na 25 m2
Možnosť odkladu splátok
Raiffeisen banka je pripravená vám pomôcť pri strate, alebo poklese príjmu spôsobeným koronavírusom a umožní vám odloženie splátok pôžičiek.
Čo môžete vybaviť mimo pobočky
Vyberajte a vkladajte hotovosť prostredníctvom bankomantov a vkladomatov Tatra banky
- Ak potrebujete vybrať alebo vložiť peniaze, využite nasledovné možnosti:
- na výber hotovosti použite sieť bankomatov Tatra banky, kde máte každý výber kartou v cene Parádneho účtu,
- môžete použiť aj bankomaty inej banky, v rámci Parádneho účtu máte 2 výbery mesačne z akéhokoľvek bankomatu,
- na vklad hotovosti použite bezplatne svoju platobnú kartu prostredníctvom vkladomatov Tatra banky. Hotovosť bude pripísaná na ten účet, ku ktorému je vaša platobná karta vydaná.
- Zostatok na svojom účte odporúčame tiež kontrolovať prostredníctvom siete bankomatov a vkladomatov Tatra banky.
- Kde sa nachádza najbližší vkladomat alebo bankomat, si môžete pozrieť TU.
- V prípade styku s hotovosťou, terminálom, bankomatom či vkladomatom dodržiavajte hygienické odporúčania – umývanie rúk, použitie antibakteriálneho gélu na báze alkoholu.
Plaťte bezpečne pomocou rýchlych platieb
-
Máte možnosť využívať rýchle platby do 50€.
-
Platiť cez rýchle platby môžete niekoľkokrát po sebe až vo výške 50€, kým nedosiahnete sumu 150€.
-
Pre následné obnovenie limitu rýchlych platieb je potrebné použiť kartu pomocou PIN kódu.
Využívajte Internet banking
- Prevody spravíte bez nutnosti návštevy pobočky cez Internet banking z počítača alebo mobilu, vyhnete sa manipulácii s hotovosťou.
- Cez Internet banking si viete skontrolovať aj zostatok na účte.
Ak sa neviete prihlásiť do svojho Internet bankingu, zavolajte nám na telefónne číslo Infolinky 0850 850 555.
Vybavujte pomocou aktívnej Infolinky
Naša Infolinka je vám k dispozícii každý pracovný deň od 8.00 do 18.00 hod na telefónnom čísle 0850 850 555, viete pomocou nej:
-
zrealizovať prevod do 500 euro,
-
získať informáciu o zostatku na Vašom účte,
-
nastaviť, zmeniť alebo zrušiť trvalý príkaz aj inkaso,
-
požiadať o vydanie náhradnej platobnej karty.
Pre aktívne využívanie Infolinky stačí mať nahratú hlasovú vzorku. Zavolajte nám a pripravte si svoje klientske číslo, ktoré nájdete na žltej Raiffeisen kartičke alebo v zmluve. V prípade, že nemáte ešte nahratú hlasovú vzorku, okrem klientskeho čísla budete potrebovať aj aktivačný kód, ktorý si vygenerujete vo svojom Internet bankingu. Hlasovú vzorku s Vami nahráme počas telefonátu.
Zoznam najčastejších otázok
Naša infolinka s telefónnym číslom 0850 850 555 je vám k dispozícii každý pracovný deň od 8.00 do 18.00 hod. Mimo stanovených časov funguje len v obmedzenom režime.
Vzhľadom na mimoriadnu situáciu sme pristúpili k úprave otváracích hodín našich pobočiek, ktoré si môžete pozrieť v časti Otváracie hodiny.
- Realizovať vklady a výbery – prostredníctvom bankomatov a vkladomatov Tatra banky.
- Skontrolovať zostatok na účte – prostredníctvom bankomatov a vkladomatov Tatra banky aj prostredníctvom Internet bankingu a mobilnej aplikácie a aj pomocou Infolinky.
- Vykonávať prevod peňazí na účte – cez svoj internetbanking alebo mobilnú aplikáciu.
- Nastaviť/zmeniť/zrušiť trvalý príkaz alebo inkaso – cez svoj Internet banking, mobilnú aplikáciu alebo pomocou Infolinky.
- Pozrieť si nastavenia na platobnej karte – vo svojom Internet bankingu alebo mobilnej aplikácii; môžete si pozrieť svoj PIN kód ku karte, nastaviť ePIN pre platby cez Internet, meniť jej denný limit a môžete si platobnú kartu aj blokovať.
Všetky operácie na vašom účte si môžete urobiť cez Internet banking alebo mobilnú aplikáciu:
- vykonávať prevod peňazí na účte,
- nastaviť/zmeniť/zrušiť trvalý príkaz alebo inkaso,
- pozrieť si nastavenia na platobnej karte – zobraziť si PIN kód a meniť limit na platobnej karte, blokovať kartu, nastaviť si ePIN pre platby cez Internet.
Kontaktujte našu Infolinku, pomôže Vám s návodom ako sa prihlásiť. Ak si nepamätáte svoje heslo, o zaslanie nového hesla viete požiadať na prihlasovacej stránke do Internet bankingu, stačí poznať svoje klientske číslo, ktoré nájdete na žltej Raiffeisen kartičke alebo v zmluve.
Na Infolinke Vás overíme jednoducho len Vašim hlasom. Ak ešte nemáte nahratú hlasovú vzorku, pripravte si svoje klientské číslo, ktoré nájdete na žltej Raiffeisen kartičke alebo vo svojej zmluve k otvoreniu účtu a budete potrebovať aj aktivačný kód, ktorý si vygenerujete vo svojom Internet bankingu.
Internet banking funguje v štandardnom režime, neprijali sme žiadne obmedzenia, ktoré by súviseli s mimoriadnou situáciou.
Nie, naďalej platia pôvodné nastavenia vašej platobnej karty a denného limitu na karte.
Na vklad hotovosti použite bezplatne svoju platobnú kartu prostredníctvom vkladomatov Tatra banky. Hotovosť bude pripísaná na ten účet, ku ktorému je vaša platobná karta vydaná.
Svoj PIN kód k platobnej karte si môžete skontrolovať v Internet bankingu.
Hlavnými dôvodmi môžu byť:
-
Nemáme vaše aktuálne telefónne číslo a nevieme vám doručiť bezpečnostný SMS kód,
-
nepamätáte si svoj ePIN pre internetové platby, ktorý si viete kedykoľvek nastaviť v Internet bankingu,
-
máte nízky limit na platobnej karte pre danú platbu,
-
platobná karta je po exspirácii.
Zavolajte nám na Infolinku 0850 850 555, so zrealizovaním transakcie Vám radi pomôžeme.
Predaj produktov prebieha v našich pobočkách v súlade s opatreniami, ktoré majú prispieť k zníženiu šírenia nákazy koronavírusom. Pred návštevou pobočky si na našej podstránke overte jej aktuálne otváracie hodiny a dodržiavajte hygienické opatrenia.
Na podozrivý e-mail nereagujte, neodpovedajte, prepošlite nám ho na info@raiffeisen.sk.
https://www.raiffeisen.sk/koronavirus/