Dôležitý oznam: Odporúčania pre klientov Raiffeisen banky.

Informácie budú priebežne aktualizované: posledná aktualizácia štvrtok 19.3.2020

Zmena otváracích hodín pobočiek Raiffeisen banky 

Pobočky mimo nákupných centier – otvorené od 9.00 do 13.00 h

Pobočky v nákupných centrách – otvorené od 13.00 do 17.00 h

Všetky pobočky sú počas víkendov zatvorené!

 

MOŽNOSŤ ODKLADU SPLÁTOK PÔŽIČKY PRE KLIENTOV

Aktuálne zjednodušujeme proces a podmienky odkladu splátok pôžičky v súvislosti s pripravovanou zákonnou úpravou odkladu splátok úverov. Z tohto dôvodu sme dočasne pozastavili podávanie žiadostí o odklad splátok a to až do doby prijatia nového zákona, ktoré predpokladáme v najbližších dňoch. O termíne spustenia podávania žiadosti vás budeme informovať. V prípade dodatočných otázok kontaktujte Infolinku na čísle 0850 850 555.

 

Čo mÔžete vybaviť mimo pobočky

Neodporúčame návštevu pobočky banky

Osobnú návštevu pobočky odporúčame len v nevyhnutných prípadoch, preto ju zvážte alebo odložte na neskôr.

Ak je návšteva nevyhnutná, prosím, dodržiavajte nasledujúce zásady:

  • Do pobočky vstupujte s použitím rúška, šálu, šatky alebo s iným ochranným prvkom tváre.
  • Udržiavajte si odstup od ďalších zákazníkov a zamestnancov a do priestorov pobočky vstupujte po jednom.
  • Rešpektujte ostatné pokyny našich zamestnancov, ktorým ide o vaše zdravie.

 

Vyberajte a vkladajte hotovosť prostredníctvom bankomatov a vkladomatov Tatra banky

  • Ak potrebujete vybrať alebo vložiť peniaze, využite iné formy a vyhnite sa návšteve pobočky:
      • Na výber hotovosti použite sieť bankomatov Tatra banky, kde máte každý výber kartou v rámci Parádneho účtu zadarmo.
      • Môžete použiť aj bankomaty inej banky, v rámci Parádneho účtu máte 2 výbery mesačne z akéhokoľvek bankomatu zadarmo.
      • Na vklad hotovosti použite bezplatne svoju platobnú kartu prostredníctvom vkladomatov Tatra banky. Hotovosť bude pripísaná na ten účet, ku ktorému je vaša platobná karta vydaná.
  • Zostatok na svojom účte odporúčame tiež kontrolovať prostredníctvom siete bankomatov a vkladomatov Tatra banky.
  • Kde sa nachádza najbližší vkladomat alebo bankomat, si môžete pozrieť TU.
  • V prípade styku s hotovosťou, terminálom, bankomatom či vkladomatom dodržiavajte hygienické odporúčania – umývanie rúk, použitie antibakteriálneho gélu na báze alkoholu.

 

Využite zvýhodnené výbery hotovostí pre Osobné účty

Ak máte u nás otvorený Osobný účet, máme pre vás skvelú správu. V rámci mesiacov marec a apríl môžete neobmedzene vyberať z bankomatov Tatra banky bez poplatku.

 

Využívajte prevody cez Internet banking

  • Prevody spravíte bez nutnosti návštevy pobočky cez internetbanking z počítača alebo mobilu, vyhnete sa manipulácii s hotovosťou.

Ak sa neviete prihlásiť do svojho internetbankingu, zavolajte nám na telefónne číslo infolinky 0850 850 555.

 

Pozor na PHISHING

  • Aj dnešná situácia sa zneužíva na šírenie podozrivých a poplašných správ, v ktorých chcú od vás vylákať citlivé údaje.
  • Buďte obzvlášť opatrní, ak vám príde e-mail alebo SMS, v ktorých vás žiadajú o príspevok v súvislosti s koronavírusom (zbierka, charita, prieskum...) a zároveň vyzývajú na zadanie platobných údajov alebo citlivých údajov ako meno, heslo do internetbankingu. Overte si, o akú organizáciu ide.

Ak potrebujete radu, zavolajte nám

Naša infolinka je vám k dispozícii každý pracovný deň od 8.00 do 18.00 h na telefónnom čísle 0850 850 555. Mimo stanovených časov funguje len v obmedzenom režime.

Aktuálna situácia nám nie je ľahostajná. Pripravili sme pre vás niekoľko tipov, ktoré môžu prispieť k zníženiu šírenia koronavírusu. Prosím, venujte im svoju pozornosť.

Tipy a odporúčania

  • Vymeňte hotovosť za platbu platobnou kartou
    • Platby kartou sú najbezpečnejšie, pretože sa vyhnete priamemu kontaktu s bankovkami a mincami.
    • Plaťte bezkontaktne, platby do 20 EUR urobíte bez zadania PIN kódu, čím sa vyhnete kontaktu s platobným terminálom.
    • Platobnú kartu môžete použiť na platby v obchodoch aj cez internet bez poplatku. Pri platbách cez internet vám bude doručovaný aj bezpečnostný SMS kód na vaše telefónne číslo.
  • Všeobecné hygienické odporúčania
    • Pri styku s inými osobami dodržiavajte dostatočnú vzdialenosť, vyhýbajte sa miestam s vyššou koncentráciou ľudí (MHD, obchody, pobočky...) a vždy používajte rúško mimo svojho domova.
    • Dodržiavajte hygienické pravidlá a pravidelne si dôkladne umývajte ruky, prípadne používajte dezinfekčné gély na báze alkoholu.
    • Aktuálne hygienické odporúčania nájdete na oficiálnej stránke Úradu verejného zdravotníctva SR www.uvzsr.sk, ako aj na stránkach Ministerstva zdravotníctva SR: https://www.health.gov.sk/?koronavirus-covid-19.

 

Zoznam najčastejších otázok 

  • Kde a kedy vám môžem zavolať?

    Naša infolinka s telefónnym číslom 0850 850 555 je vám k dispozícii každý pracovný deň od 8.00 do 18.00 h. Mimo stanovených časov funguje len v obmedzenom režime.

  • Aké sú otváracie hodiny pobočiek?

    Vzhľadom na mimoriadnu situáciu sme pristúpili k úprave otváracích hodín našich pobočiek, ktoré si môžete vždy aktuálne pozrieť TU

  • Čo všetko môžem vybaviť bez návštevy pobočky?
    • realizovať vklady a výbery – prostredníctvom bankomatov a vkladomatov Tatra banky
    • skontrolovať zostatok na účte – prostredníctvom bankomatov a vkladomatov Tatra banky aj prostredníctvom internet bankingu a mobilnej aplikácie
    • vykonávať prevod peňazí na účte – cez svoj internetbanking alebo mobilnú aplikáciu
    • nastaviť/zmeniť/zrušiť trvalý príkaz alebo inkaso – cez svoj internetbanking, mobilnú aplikáciu alebo infolinku RB
    • pozrieť si nastavenia na platobnej karte – vo svojom internetbankingu alebo mobilnej aplikácii; môžete si pozrieť svoj PIN kód ku karte, meniť jej denný limit a môžete si platobnú kartu aj blokovať
  • Čo všetko môžem vybaviť cez internetbanking?

    Všetky operácie na vašom bežnom účte si môžete urobiť cez internetbanking alebo mobilnú aplikáciu:

    • vykonávať prevod peňazí na účte,
    • nastaviť/zmeniť/zrušiť trvalý príkaz alebo inkaso,
    • pozrieť si nastavenia na platobnej karte – zobraziť si PIN kód a meniť limit na platobnej karte, blokovať kartu.

     

     

  • Nemôžem sa prihlásiť do svojho internetbankingu.

    Kontaktujte, prosím, infolinku RB. Pomôžeme vám s prihlásením, ako aj s obnovou vášho hesla a prístupových údajov do IB.

  • Ak vám zavolám na infolinku, potrebujem mať na to špeciálny kód?

    Pripravte si svoje klientské číslo a heslo na prihlásenie do internetbankingu, pre vybrané operácie na vašom účte ho môžete potrebovať. Klientské číslo nájdete vo svojej zmluve k otvoreniu účtu. V prípade, že nemáte svoju zmluvu, neviete klientské číslo alebo neviete svoje heslo, máme pre vás riešenie a operátor infolinky vám aj v tomto prípade ochotne pomôže.

  • Funguje internetbanking, má nejaké obmedzenia?

    Internetbanking funguje v štandardnom režime, neprijali sme žiadne obmedzenia, ktoré by súviseli s mimoriadnou situáciou.

  • Sú výbery hotovosti cez bankomat obmedzené?

    Nie, naďalej platia pôvodné nastavenia vašej platobnej karty a denného limitu na karte.

  • Ako môžem urobiť vklad hotovosti cez vkladomat? Je to spoplatnené?

    Na vklad hotovosti použite bezplatne svoju platobnú kartu prostredníctvom vkladomatov Tatra banky. Hotovosť bude pripísaná na ten účet, ku ktorému je vaša platobná karta vydaná.

  • Nepamätám si svoj PIN kód k platobnej karte.

    Svoj PIN kód k platobnej karte si môžete skontrolovať v internetbankingu.

  • Nemôžem zaplatiť kartou cez internet.

    Hlavnými dôvodmi môžu byť:

    • nemáme vaše aktuálne telefónne číslo a nevieme vám doručiť bezpečnostný SMS kód,
    • máte nízky limit na platobnej karte pre danú platbu,
    • platobná karta je po exspirácii.

    Zavolajte nám na infolinku, so zrealizovaním transakcie vám radi pomôžeme.

  • Môžem požiadať o odklad splátok pôžičky?

    O odklad splátok môže žiadať každý klient, ktorý stratil príjem, došlo k zníženiu príjmu jemu alebo rodine z dôvodu epidémie koronavírusom. O odklad splátok môžete požiadať prostredníctvom Infolinky 0850 850 555.

  • Ak mám záujem o produkt Raiffeisen banky, budem vybavený? A ako?

    Predaj produktov prebieha v našich pobočkách v súlade s opatreniami, ktoré majú prispieť k zníženiu šírenia nákazy koronavírusom. Pred návštevou pobočky si na našej podstránke overte jej aktuálne otváracie hodiny a dodržiavajte hygienické opatrenia.

  • Prišiel mi podozrivý e-mail, čo mám robiť?

    Na podozrivý e-mail nereagujte, neodpovedajte, prepošlite nám ho na .

 

www.raiffeisen.sk | Kontakt 0850 850 555
© 2020 Tatra banka, a. s., odštepný závod Raiffeisen banka
Internet Banking
0850 850 555

 
Zatvor

Tieto stránky využívajú cookies. Ich ďalším používaním súhlasíte s využívaním cookies. Prečítajte si informácie o tom, ako cookies používame a ako ich používanie môžete odmietnuť nastavením svojho internetového prehliadača.

OK Viac informácií