Najprv sa presvedčte, či obchodník vyžaduje na overenie platiteľa pri platbe kartou cez internet zadanie bezpečnostného kódu. Zistíte to prítomnosťou akceptačného loga  na stránke obchodníka.

    Ak nie, platby kartou sa bezpečnostným kódom nepotvrdzujú.
    Potom skontrolujte na potvrdzovacej obrazovke na aké telefónne číslo sme Vám SMS správu s kódom zaslali.

    Ak je telefónne číslo správne, doručenie SMS trvá zvyčajne niekoľko sekúnd. Niekedy sa môže stať, že odosielanie trvá dlhšie. Pokiaľ na SMS čakáte dlhšie než päť minút, kliknite na potvrdzovacej obrazovke na voľbu „Zrušiť“ a v e-shope opäť zadajte požiadavku na platbu.
    Pokiaľ ani potom SMS s kódom nedostanete, kontaktujte Infolinku alebo zvoľte iný spôsob platby.

    Tlačiť
    www.raiffeisen.sk | Kontakt 0850 850 555 | © 2021 Tatra banka, a. s., organizačná zložka podniku - Raiffeisen banka
    https://www.raiffeisen.sk/sk/faq/bezpecnost-ib/