Odporúčame postupovať nasledovne:

  1. Uistite sa, že na platbu používate platobnú kartu vydanú na vaše meno. 
  2. Skontrolujte a prípadne si upravte nastavenie internetového limitu karty vo vašom Internet bankingu.
  3. Zavrite všetky spustené aplikácie/programy. Tie, ktoré neviete zatvoriť, odporúčame zatvoriť cez funkciu Vynútiť zastavenie (funkcia sa nachádza v nastaveniach vášho zariadenia).
  4. Zavrite všetky otvorené webové stránky v prednastavenom prehliadači a následne si overte, či máte stiahnutú najaktuálnejšiu verziu prehliadača.
  5. Ak sú na vašom zariadení prijaté akékoľvek notifikácie, každú je potrebné prečítať alebo vymazať.
  6. Reštartujte vaše mobilné zariadenie.
    Pripomíname, že pre dokončenie platby kartou je nevyhnutné sa vždy vrátiť po jej potvrdení na stránku obchodníka.
    V prípade, že sa vám ani po zrealizovaní týchto odporúčaní nepodarí úspešne dokončiť/potvrdiť platbu kartou na internete, kontaktujte našu Infolinku na telefónnom čísle 0850 850 555.

Tlačiť
www.raiffeisen.sk | Kontakt 0850 850 555 | © 2021 Tatra banka, a. s., organizačná zložka podniku - Raiffeisen banka
https://www.raiffeisen.sk/sk/faq/bezpecnost-ib/neviem-zrealizovat-platbu-cez-internet/