Odporúčame postupovať nasledovne:
- Uistite sa, že na platbu používate platobnú kartu vydanú na vaše meno.
- Skontrolujte a prípadne si upravte nastavenie internetového limitu karty vo vašom Internet bankingu.
- Zavrite všetky spustené aplikácie/programy. Tie, ktoré neviete zatvoriť, odporúčame zatvoriť cez funkciu Vynútiť zastavenie (funkcia sa nachádza v nastaveniach vášho zariadenia).
- Zavrite všetky otvorené webové stránky v prednastavenom prehliadači a následne si overte, či máte stiahnutú najaktuálnejšiu verziu prehliadača.
- Ak sú na vašom zariadení prijaté akékoľvek notifikácie, každú je potrebné prečítať alebo vymazať.
- Reštartujte vaše mobilné zariadenie.
Pripomíname, že pre dokončenie platby kartou je nevyhnutné sa vždy vrátiť po jej potvrdení na stránku obchodníka.
V prípade, že sa vám ani po zrealizovaní týchto odporúčaní nepodarí úspešne dokončiť/potvrdiť platbu kartou na internete, kontaktujte našu Infolinku na telefónnom čísle 0850 850 555.
www.raiffeisen.sk | Kontakt 0850 850 555 | © 2021 Tatra banka, a. s., organizačná zložka podniku - Raiffeisen banka
https://www.raiffeisen.sk/sk/faq/bezpecnost-ib/neviem-zrealizovat-platbu-cez-internet/
https://www.raiffeisen.sk/sk/faq/bezpecnost-ib/neviem-zrealizovat-platbu-cez-internet/