• Realizovať vklady a výbery – prostredníctvom bankomatov a vkladomatov Tatra banky.
  • Skontrolovať zostatok na účte – prostredníctvom bankomatov a vkladomatov Tatra banky aj prostredníctvom Internet bankingu a mobilnej aplikácie a aj pomocou Infolinky.
  • Vykonávať prevod peňazí na účte – cez svoj internetbanking alebo mobilnú aplikáciu.
  • Nastaviť/zmeniť/zrušiť trvalý príkaz alebo inkaso – cez svoj Internet banking, mobilnú aplikáciu alebo pomocou Infolinky.
  • Pozrieť si nastavenia na platobnej karte – vo svojom Internet bankingu alebo mobilnej aplikácii; môžete si pozrieť svoj PIN kód ku karte, nastaviť ePIN pre platby cez Internet, meniť jej denný limit a môžete si platobnú kartu aj blokovať.
Tlačiť
www.raiffeisen.sk | Kontakt 0850 850 555 | © 2021 Tatra banka, a. s., organizačná zložka podniku - Raiffeisen banka
https://www.raiffeisen.sk/sk/faq/koronavirus-faq/co-vsetko-mozem-vybavit-bez-navstevy-pobocky/