• realizovať vklady a výbery – prostredníctvom bankomatov a vkladomatov Tatra banky
  • skontrolovať zostatok na účte – prostredníctvom bankomatov a vkladomatov Tatra banky aj prostredníctvom internet bankingu a mobilnej aplikácie
  • vykonávať prevod peňazí na účte – cez svoj internetbanking alebo mobilnú aplikáciu
  • nastaviť/zmeniť/zrušiť trvalý príkaz alebo inkaso – cez svoj internetbanking, mobilnú aplikáciu alebo infolinku RB
  • pozrieť si nastavenia na platobnej karte – vo svojom internetbankingu alebo mobilnej aplikácii; môžete si pozrieť svoj PIN kód ku karte, meniť jej denný limit a môžete si platobnú kartu aj blokovať
Tlačiť
www.raiffeisen.sk | Kontakt 0850 850 555 | © 2019 Tatra banka, a. s., odštepný závod Raiffeisen banka
https://www.raiffeisen.sk/sk/faq/koronavirus-faq/co-vsetko-mozem-vybavit-bez-navstevy-pobocky/