Pri prípadných problémoch so spustením Internet bankingu v mobile odporúčame:

  • mať vždy nainštalované posledné aktualizácie operačných systémov, aktuálne Android 7+ (s poslednými aktualizáciami Android System WebView), iOS15+ (iPhone 6s a vyšší),
  • používanie modelov telefónov, ktoré sú ešte podporované samotným výrobcom, je to dôležité najmä z bezpečnostných dôvodov. Práve z dôvodov zvýšenia bezpečnosti, stability a výkonu aktualizujeme pravidelne aj aplikáciu Raiffeisen bank SK. Tieto aktualizácie môžu využívať funkcionality, ktoré už nie sú dostupné v starších verziách OS.
  • vymazať vyrovnávaciu pamäť aplikácie Raiffeisen, v Nastaveniach telefónu v časti Úložisko,
  • kontrolu aktualizácie operačného systému v Nastaveniach telefónu. Ak systém ponúka aktualizáciu ( v rámci aktualizácie aj verziu prehliadača), spustiť ju.

V prípade ak by ani tieto kroky nezabezpečili plynulé využívanie Internet bankingu v mobile odporúčame využiť Internet banking v prehliadačoch Edge, Chrome, Firefox a Safari. Vzhľadom na bezpečnosť aplikácie a klientov podporujeme iba posledné 2 verzie vymenovaných prehliadačov a Firefox vo verzii ESR.

Tlačiť
www.raiffeisen.sk | Kontakt 0850 850 555 | © 2021 Tatra banka, a. s., organizačná zložka podniku - Raiffeisen banka
https://www.raiffeisen.sk/sk/faq/mobilna-aplikacia-2021/preco-mi-nechce-nacitat-aplikaciu-nezobrazuje-mi-ju-spravne/