Dôvodom môže byť:
- nepoznáte svoje číslo klienta
Číslo klienta nájdete na žltej Raiffeisen kartičke alebo je uvedené v Rámcovej zmluve, ktorú ste s nami podpisovali. Ak ju neviete nájsť, príďte do našej pobočky a my vám klientske číslo povieme. - zabudli ste svoje heslo
Na úvodnej obrazovke Internet bankingu zvoľte možnosť „Neviem heslo“ a zadajte svoje číslo klienta. My vám následne zašleme e-mail s linkom. Po kliknutí na link stačí zodpovedať kontrolnú otázku a nové heslo vám doručíme do SMS správy na číslo telefónu vedeného v banke. So zabudnutým heslom vám vie poradiť aj naša Infolinka 0850 850 555. - zabudli ste svoj prihlasovací kód
Na úvodnej obrazovke si viete zvoliť možnosť prihlásenia cez číslo klienta a heslo. Následne si môžete nastaviť nový prihlasovací kód. - nebol Vám doručený SMS kód pre prihlásenie
Zrejme nemáme vaše aktuálne telefónne číslo, pre jeho zmenu navštívte našu pobočku.
www.raiffeisen.sk | Kontakt 0850 850 555 | © 2021 Tatra banka, a. s., organizačná zložka podniku - Raiffeisen banka
https://www.raiffeisen.sk/sk/faq/pouzivanie/internet-banking/neviem-prihlasit-do-internet-bankingu/
https://www.raiffeisen.sk/sk/faq/pouzivanie/internet-banking/neviem-prihlasit-do-internet-bankingu/