Dôvodom môže byť:

  • nepoznáte svoje číslo klienta
    Číslo klienta nájdete na žltej Raiffeisen kartičke alebo je uvedené v Rámcovej zmluve, ktorú ste s nami podpisovali. Ak ju neviete nájsť, príďte do našej pobočky a my vám klientske číslo povieme.
  • zabudli ste svoje heslo
    Na úvodnej obrazovke Internet bankingu zvoľte možnosť „Neviem heslo“ a zadajte svoje číslo klienta. My vám následne zašleme e-mail s linkom. Po kliknutí na link stačí zodpovedať kontrolnú otázku a nové heslo vám doručíme do SMS správy na číslo telefónu vedeného v banke. So zabudnutým heslom vám vie poradiť aj naša Infolinka 0850 850 555.
  • zabudli ste svoj prihlasovací kód
    Na úvodnej obrazovke si viete zvoliť možnosť prihlásenia cez číslo klienta a heslo. Následne si môžete nastaviť nový prihlasovací kód.
  • nebol Vám doručený SMS kód pre prihlásenie
    Zrejme nemáme vaše aktuálne telefónne číslo, pre jeho zmenu navštívte našu pobočku.
Tlačiť
www.raiffeisen.sk | Kontakt 0850 850 555 | © 2021 Tatra banka, a. s., organizačná zložka podniku - Raiffeisen banka
https://www.raiffeisen.sk/sk/faq/pouzivanie/internet-banking/neviem-prihlasit-do-internet-bankingu/