Dovoľujeme si vás informovať o úprave otváracích hodín pobočiek Raiffeisen banky z dôvodu nových protipandemických opatrení a sviatkov. Viac informácií

Dovoľujeme si vás informovať o úprave otváracích hodín pobočiek Raiffeisen banky z dôvodu nových protipandemických opatrení a sviatkov. Viac informácií

V prípade nevydanej hotovosti príďte do našej pobočky, podajte reklamáciu a my prešetríme daný výber. V prípade zadržanej karty stačí zavolať na Infolinku 0850 850 555, požiadať o blokovanie karty a bezplatné vydanie novej karty.

Tlačiť
www.raiffeisen.sk | Kontakt 0850 850 555 | © 2019 Tatra banka, a. s., odštepný závod Raiffeisen banka
https://www.raiffeisen.sk/sk/faq/pouzivanie/platobne-karty/bankomat-mi-nevydal-peniaze-alebo-zadrzal-kartu/