Dôvodom môže byť:

  1. nedoručený bezpečnostný kód do SMS
    Na doručenie SMS potrebujeme mať vaše aktuálne telefónne číslo. Skontrolujte si ho v Internet bankingu, kde si ho viete aj jednoducho zmeniť voľbou Zmeniť nastavenie profilu v rámci záložky Môj profil. Po zmene telefónneho čísla môžete platbu okamžite opakovať.
     
  2. nepoznáte svoj ePIN
    ePIN slúži pre overenie internetových platieb. ePIN si viete kedykoľvek nastaviť nový v Internet bankingu, voľbou Nastavenie ePINu ku kartám v záložke Môj profil. Po nastavení môžete platbu okamžite opakovať.
     
  3. limit karty pre internetové platby je nízky
    Limit pre internetové platby viete skontrolovať a zmeniť v Internet bankingu, v záložke Karty rozkliknite detail karty.
     
  4. platobná karta už nie platná
    Ak už vaša karta nie je platná a nebola vám doručená nová, navštívte našu pobočku alebo zavolajte na Infolinku 0850 850 555. Bezplatne vám vydáme novú kartu.
Tlačiť
www.raiffeisen.sk | Kontakt 0850 850 555 | © 2019 Tatra banka, a. s., odštepný závod Raiffeisen banka
https://www.raiffeisen.sk/sk/faq/pouzivanie/platobne-karty/neviem-zaplatit-kartou-cez-internet/